Bursa'da şehrin göbeğinde trafiğe çıkan iki eşek sürücüleri zor durumda bıraktı
Bursa'da şehrin göbeğinde trafiğe çıkan iki eşek sürücüleri zor durumda bıraktıBURSA - Bursa'de şehir merkezinde trafiğin en yoğun olduğu saatlerde yola çıkan başıboş iki eşek, sürücüleri zor durumda bıraktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?