Erdoğan, Bakanlar Kurulu'nu Yeniden Topluyor
Son Dakika Logo
14.04.2015 10:06
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Erdoğan, Bakanlar Kurulu'nu Yeniden Topluyor

Cumhurbaşkanı Erdoğan, 20 Nisan'da üçüncü kez Bakanlar Kurulu'na başkanlık edecek. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (14)

  • ESKİ AKPLİ ESKİ AKPLİ:
    VALLA CUMHURBAŞKANI SAÇMALAMAYA BAŞLADI HER İŞE HER KEZE MÜDAHALE EDİYOR BİLİP BİLMEDEN BAKANLARA GÜVENCEĞİNE BİROKRATLARA İNANCAĞINA 3-5 DANIŞMANINA İNANIYORZARAR VERMEYE BAŞLADIN ÜLKEYE BEN DE ARTIK OYUMU AKP YE VERMEYECEĞİM BOŞ KULLANICAM GEREKİRESE AMA VERMEYECEĞİM 24 7 Yanıtla
  • RTE RTE:
    Senin oyuna gerek lan, git kendi isine bak. Yeni Türkiye yolunda AKPye tam destek 1 18 Yanıtla
  • H.K.TRABZON H.K.TRABZON:
    SİYASETİ SİYASETCİYİ SEVMEM. AKP SİYASİ BİR PARTİ OLABİLİR. AMMA TAYYİP ERDOĞAN GERÇEK BİR LİDER. VE BİZİMDE LİDERLERE İHTİYACIMIZ VAR. KIYMETİNİ BİLELİM. O ÜLKEMİZİN GİZLİ VE GERÇEK HAİNLERİYLE MÜCADELE EDİYOR. DESTEK BİZDEN TEMİZLİK TAYYİP TEN. ALLAH YARDIMCISI OLSUN. 2 10 Yanıtla
  • bakkal bakkal:
    bu ülkenin başbabakını boşuna maaş alıyor 10 1 Yanıtla
  • EVLADI OSMANLININ BABASI EVLADI OSMANLININ BABASI:
    Padişah tahtını hazırlıyor . 400 robot lazım . Melihte bi tane var . Kaldı 399 . Padişahlık geri geliyor . Şehzade Bilal sakalı koydu , oku attı , ya hak dedi , gemiyi patlattı . Burak'ı zaten konuşmaya gerek yok , adam gemi filosu kurdu . Yakında Damatlar medyayı kökünden satın alacak . Yeni Türkiyenin yeni Katrilyonerleri desene . Oyunuzu Verinde 400 ü çıkarsın . Çıkardığı zaman yerleştirmeye illa bir yer bulur 11 0 Yanıtla
  • hiçkimse hiçkimse:
    bakanların başı c başknı davutoğlu neyin başı bilen varmı 10 0 Yanıtla
  • ... ...:
    enerjı konusunda nukleer kuralım, elektrıgı daha pahalıya satalım dıyecekler( ınanmayan konuyu ıncelesın) dış polıtıka : efendım dusman olmadıgımız komsumuz kaldı ıse acılen onlarla ortamı gerın, hepsı ıle tam dusman olalım(bop projesıne gore boyle olması gerekıyor) iç guvenlık paketı:guvenlıgımız hergun yenı davalarla darma duman ettıgımız polısımıze emanet, hadı hayırlısı:) 6 1 Yanıtla
  • kırmızı kart kırmızı kart:
    çok önemli meselelerde cumhurbaşkanı, hükümeti toplayabilir ama ortada bir gerekçe yokken sırf kendi egosunu tatmin için toplamasına kırmızı kart 6 0 Yanıtla
  • davutoğlu davutoğlu:
    bende geleyimmi ağabey 5 1 Yanıtla
  • Vatandaş Vatandaş:
    Tüketicilerin, bankalara ve varlık yönetim şirketlerinin icra takibinde bulunan borcu 22 milyar liraya ulaştı. Batık kredi kartı ve kredi borçlarıyla ilgili proje hazırlayan CHP'den de dikkat çekici bir açıklama geldi. BATIK BORÇLARA TAKSİT İMKANI Batık kredi kartı ve kredi borçlarının yeniden yapılandırılması için 2012 yılında verdiği yasa teklifi komisyonda bekleyen CHP Ankara Milletvekili Sinan Aygün, vatandaşların tüketici kredisi ve kredi kartları yüzünden borç batağında olduğunu söyledi. Borç yüzünden cinnet geçiren ve böbreğini satışa çıkaranları AKP hükümetinin görmediğini belirten Aygün, "Vatandaş borç batağında, af kaçınılmaz. Faizleri silip 36 ay taksit önerdik" dedi. Ama vatandaş inanmıyor bu işi yapacak tek kişi tayip erdoğandır bir telefonu yeter 1 3 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement