Ormanda nişanlısını vahşice öldüren kadın müebbet hapis cezasına çarptırıldı
- Ormanda nişanlısını vahşice öldüren kadın müebbet hapis cezasına çarptırıldı Eskişehir'de, nişanlısı Emrah Öztürk'ü gezmek için gittikleri ormanda boğazını kesip 8 bıçak darbesiyle öldüren Zehra Aras, müebbet hapis cezasına çarptırıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?