Çanakkale'de orman yangını sürerken 1 köy boşaltıldı
Çanakkale'de akşam saatlerinde merkeze bağlı Kızılkeçili köyüne yakın ormanlık alanda çıkan yangın, Kemel ve Musaköy'e sıçradı. Kontrol altına alınamayan yangın nedeniyle Kemel köyü tedbir amaçlı boşaltıldı. Yangına havadan ve karadan müdahale ediliyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?