Sabuncubeli Tüneli'nden 91 milyon araç geçti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Sabuncubeli Tüneli'nde yapılan incelemelerde, tünelin 6 yıl 3 aylık hizmet döneminde 91 milyon 416 bin aracın geçtiğini ve bu sayede 2 milyar 850 milyon liralık bir tasarruf sağlandığını açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?