Bilecik Belediye Başkanı Yağcı'dan İyi Parti'ye Tepki
Bilecik Belediye Başkanı Yağcı'dan İyi Parti'ye tepkiYENİ kurulan İyi Parti'nin 'Kayı Boyu' amblemine benzetilmesinden rahatsızlık duyduğunu söyleyen Bilecik Belediye Başkanı Selim Yağcı, "Patenti Bilecik Belediyesi'ne ait olan Kayı Boyu simgesini kullanan partiye karşı hukusal... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?