Özhaseki: "Birçok Batılı Ülke 'Geçmiş Olsun' Demedi"
Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) darbe girişimine ilişkin, "Eğer onlar başarılı olsaydı şunu bilin, ülkenin belli bir toprağı Güneydoğu da kopmuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?