Yeni yasa ile vatandaşlar artık kredi dosya masrafları da dahil olmak üzere 60 kalem bankacılık hizmeti için ücret ödemeyecek. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (5)
webby:
Uyardık o kadar 'hırsızlık yapmayın, devlet rekabetten hoşlanmaz' diye, neyse şaka maka yasayı çıkaranların eline sağlık193Yanıtla
banka:
Bankalar kamu kurumu değildirler.Verilen hizmetin karşılığıdır masraf kalemleri.Kimseye zorla hizmet verilmesi de söz konusu değildir.Hizmet isteyen bedelini öder veya o hizmeti satın almak istemez.Bu çok kolay bir mantık.İnsanların Bankaları, ödenen vergiler dolayısıyla hizmet veren kamu kuruluşlarından ayırt etme gücüne haiz olması lazım diyeceğim ama çok şey istemiş olacağım.110Yanıtla
BANKA:
Evet benim söylediğim şeyde tam olarak bu.Bu ülkede serbest piyasa mekanizması var.Yani sizin söylemek istediğiniz ancak sosyalist ülkerlerde uygulanabilir.Ancak ülkemizin yapısı malumunuz.En iyisini yapmışsınız masrafı kabul etmemiş kendi yönteminizi tercih etmişsiniz.Tabi daha kolay yolu daha ucuz maliyetli interaktif kanalları tercih etmek.Sakın ben anlamam falan demeyin.Bu ülkede herkes çatır-çatır cep telefonlarını kullanabiliyor.00
recep:
faizciler, soyguncular ...başka41Yanıtla
üç hilal:
tüketici bu ülkede sizin yaptığınız eşitsizlikten mağdur ben yeyim çevrem yesin benden olan yesin mantığından mağdur kişi başına milli gelir arttı diyosun gelir vergisini asgari ücretliden kesiyosun bu nasıl iştirki asgari ücrette şu an açlık sınırının yarısı herşeyin hesabı gün gelecek sorulacak tüm vatan hainlerinden farketmez işveren siyasetçi ve ayakları21Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (5)