DEM Partili Tuncer Bakırhan'dan Kadir İnanır'a veda: Özlem duyduğu barışı getireceğiz
Kadir İnanır için düzenlenen cenaze törenine katılan DEM Parti Eş Genel Başkanı Tuncer Bakırhan, "Büyük bir kayıp. Çok değerli bir insandı. Sadece bir sanatçı değildi, demokrattı ve bir devrimciydi. Türkiye'nin, Karadeniz halkının, devrimcilerin, demokratların başı sağ olsun. Onun özlemini duyduğu barışı inşallah bir gün bu topraklara getireceğiz sözünü veriyoruz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?