Evlere dadanan hırsız, çamaşır makinesini içindeki elbiselerle çaldı
Son Dakika Logo
13.06.2020 05:16
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Evlere dadanan hırsız, çamaşır makinesini içindeki elbiselerle çaldı

Denizli Honaz'da evlere dadanan hırsız, çaldığı çamaşır makinesini içinde yıkanan eşyalarla birlikte çaldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (18)

  • Jo Jo:
    İnsanlara iş veren yokki ne yapsınlar. Milyonlarca kişi işsiz. İsveçte Norveçte Dubaide niye hırsızlık olmuyor. 5 14 Yanıtla
  • Bolulu14 Bolulu14:
    Tutuklamayacagini, bir şekilde cezaevinde kalmayacağını, kalsa bile infaz kanunundan dolayı içeride çok kalmayacağını bilmenin rahatlığından 13 0 Yanıtla
  • Adalet Adalet:
    Devlet hapisten çıkana para ve evine yiyecek yardımı yapması lazım iş vermesi gerekir çünkü. Hapisten çıkan biri iş bulmak için dolaşıyor bu seferde daha önce mukağat yapmış mı diye belge isteniyor hapisten çıkan adam da tabiki de mukağatli olur bu yüzden. Adamlar tekrar hırsızlık yapmasın diye para yardımı yapılması şart 3 9 Yanıtla
    ... ...:
    Onları o işi yapmadan önce düşünecek Devlet hapisten çıkanlara yardım yapsın da hapse girmeyen kalmasın 2 0
    Tabi Tabi:
    Ozman hepimiz birşey çalarız devlet maaş bağlasın aklını seveyim senin 0 0
    Hihhhh Hihhhh:
    Maaş da bağlasın mi, madalya takıp 0 0
    ADEM ADEM:
    BİR ARABA BİRDE VİLLA VERSİN 0 0
    MACIR MACIR :
    OZAMAN HERKES SUÇ İŞLER HAPİS YATAR NASIL OLSA DEVET BABA VERİYOR .SENİ UYANIK NAMUSUNLA ÇALIŞANA EKMEK VAR .RIZKI VEREN ALLAH. 0 0
  • kral abdullah kral abdullah:
    Tez kolu kesile 10 0 Yanıtla
  • benim düşüncem benim düşüncem:
    bunlr haybeciliğe alışmış 5 0 Yanıtla
  • . . :
    Şimdi içerisi daha güvenli. Hapse girmek lazım. 3 0 Yanıtla
  • . .:
    ALLAH ıslah eylesin 3 0 Yanıtla
  • benim düşüncem benim düşüncem:
    bunlar hiç bir şekiilde islah olmaz haybeden yaşamaya alışmşlar çünkü 2 0 Yanıtla
  • hamili hamili:
    aç bırakın bunu 0 2 Yanıtla
  • Vatanperver Vatanperver:
    Alışmış ,kudurmuştan beterdir derler. 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement