İnsanlara iş veren yokki ne yapsınlar. Milyonlarca kişi işsiz. İsveçte Norveçte Dubaide niye hırsızlık olmuyor.514Yanıtla
Bolulu14:
Tutuklamayacagini, bir şekilde cezaevinde kalmayacağını, kalsa bile infaz kanunundan dolayı içeride çok kalmayacağını bilmenin rahatlığından130Yanıtla
Adalet:
Devlet hapisten çıkana para ve evine yiyecek yardımı yapması lazım iş vermesi gerekir çünkü. Hapisten çıkan biri iş bulmak için dolaşıyor bu seferde daha önce mukağat yapmış mı diye belge isteniyor hapisten çıkan adam da tabiki de mukağatli olur bu yüzden. Adamlar tekrar hırsızlık yapmasın diye para yardımı yapılması şart 39Yanıtla
...:
Onları o işi yapmadan önce düşünecek Devlet hapisten çıkanlara yardım yapsın da hapse girmeyen kalmasın 20
Tabi:
Ozman hepimiz birşey çalarız devlet maaş bağlasın aklını seveyim senin00
Hihhhh:
Maaş da bağlasın mi, madalya takıp00
ADEM:
BİR ARABA BİRDE VİLLA VERSİN00
MACIR :
OZAMAN HERKES SUÇ İŞLER HAPİS YATAR NASIL OLSA DEVET BABA VERİYOR .SENİ UYANIK NAMUSUNLA ÇALIŞANA EKMEK VAR .RIZKI VEREN ALLAH. 00
kral abdullah:
Tez kolu kesile100Yanıtla
benim düşüncem:
bunlr haybeciliğe alışmış50Yanıtla
. :
Şimdi içerisi daha güvenli.
Hapse girmek lazım. 30Yanıtla
.:
ALLAH ıslah eylesin 30Yanıtla
benim düşüncem:
bunlar hiç bir şekiilde islah olmaz haybeden yaşamaya alışmşlar çünkü20Yanıtla
hamili:
aç bırakın bunu02Yanıtla
Vatanperver:
Alışmış ,kudurmuştan beterdir derler.10Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (18)