Son Dakika | Trafik uygulamasını görüp kaçmaya çalışan sürücülere ceza kesildi
Bir son dakika haberine göre Konya'nın Beyşehir ilçesinde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) kısıtlamaları kapsamında, polis ekiplerinin uygulama noktasını uzaktan görerek denetime takılmamak için kaçmaya çalışan araç sürücülerine cezai işlem uygulandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?