Trabzonspor, Abdulkadir Parmak'ı disiplinsiz davranışları nedeniyle kadro dışı bıraktı
Son Dakika Logo
22.04.2021 07:55
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Trabzonspor, Abdulkadir Parmak'ı disiplinsiz davranışları nedeniyle kadro dışı bıraktı

Trabzonspor'un, Süper Lig'in 36. haftasında oynadığı Galatasaray maçında, kenardan oyuna dahil olmak istemeyen Abdulkadir Parmak, teknik direktör Abdullah Avcı'nın raporu doğrultusunda kadro dışı bırakıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (11)

  • TATANGA54 TATANGA54 :
    Daha iki günlük futbolcu artistlik yapmaya başladı Türk futbolunda en büyük sıkıntı disiplinsizlik ve sorumsuzluk artı üstüne ukalalık 33 3 Yanıtla
  • Fb Fb:
    Hiç sevmiyorum hamsılerı işalah kümeye düşer beter olsunlar 1 6 Yanıtla
  • Ali Başkan Ali Başkan :
    Ben sadece Trabzonsporlu değil Büyük Trabzonsporluyum arkadaş para demek şımarıklık demek 3-5 maç oynadı hemen 1-2 milyon eurolar yok arkadaş! Bunları şımarmayın, bunlara asgari ücret verin 4 0 Yanıtla
  • Fff Fff:
    Direk başakşehire 1 1 Yanıtla
  • Mert Akelli Mert Akelli:
    Boyle durumlarda hemen futbolcular suclaniyor ama durum ne kimse bilmiyor! Belki de cocuk hakli? Ne yapmista dsiplinsizlik yapmis olayi aciklasinlar madem kamuoyu karar versin !Hemen insanlari ozellikle genc yastaki cocuklari atese atmak kolay! 1 0 Yanıtla
  • püsküllü banu püsküllü banu:
    derhal 61 kırbaç la cezalansın artistmisin sen paraları alırkende az al artislik yapsana ha birde benim için gulaaanı çekin 0 1 Yanıtla
  • Gercekcı Gercekcı:
    Abdul ladır 902de sahaya gırecek adam deyıl zamanla soksana bende olsam o dakikada girmem 1 0 Yanıtla
    zortingen zortingen:
    niye o takımın işçisi değilmi parasını alıyor ne zaman derlerse o zaman girecek işini yapacak sırtında küfe taşımı dediler de kabul etmedi şımarıklık bi yere kadar 0 0
  • Kak Kak:
    Kimsin ki sen Trip yapaxan 0 0 Yanıtla
  • Garanti Garanti :
    Avrupa gibi maç başı yap. Görelim. Garanti para. Oldum bende oynamam 0 0 Yanıtla
  • hakan hakan:
    seneye gs de bence 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement