ÖZHASEKİ: KANDİL VE TÜRKİYE DIŞINDA OPERASYON YAPACAKSANIZ ÖNCE TEZKERE ALACAKSINIZ
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Özhaseki, "Kemal Bey, 'Kandil'i yakacağım, yıkacağım' diyor ya. Kandil ve Türkiye dışında operasyon yapacaksanız önce tezkere alacaksınız" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?