TEKİRDAĞ Sağlık çalışanlarının çocuklarının bayramını kutlamasında duygusal anlar
Sağlık çalışanlarının çocuklarının bayramını kutlamasında duygusal anlarTEKİRDAĞ İl Sağlık Müdürlüğü. koronavirüs salgını nedeniyle çocuklarını göremeyen sağlık çalışanı ve güvenlik güçleri, çocuklarının 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı balkon ve pencerelerden kutladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?