MANİSA Personelde koronavirüs çıkınca hizmetin durduğu hastanede hasta kabulü başladı
Personelde koronavirüs çıkınca hizmetin durduğu hastanede hasta kabulü başladıMANİSA'daki Saruhanlı Devlet Hastanesi'nde, bazı sağlık çalışanlarında koronavirüs tespit edilmesinin ardından faaliyeti durdurulan poliklinik ve yataklı servisler, yeniden hizmete alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?