MANİSA Personelde koronavirüs çıkınca hizmetin durduğu hastanede hasta kabulü başladı
Son Dakika Logo
29.05.2020 06:48
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

MANİSA Personelde koronavirüs çıkınca hizmetin durduğu hastanede hasta kabulü başladı

Personelde koronavirüs çıkınca hizmetin durduğu hastanede hasta kabulü başladıMANİSA'daki Saruhanlı Devlet Hastanesi'nde, bazı sağlık çalışanlarında koronavirüs tespit edilmesinin ardından faaliyeti durdurulan poliklinik ve yataklı servisler, yeniden hizmete alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement