Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Yılbaşına Kadar Diyoruz Ki; Buranın (Avrasya Tüneli) Ücreti 15 Lira Olsun....
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Yılbaşına kadar diyoruz ki; buranın (Avrasya Tüneli) ücreti 15 lira olsun. Ama bu, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığındaki şehitlerimize yönelik o hesaba girecek. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?