14 Yaşındaki Çocuğun Ölümün Anı Güvenlik Kamerasında
Son Dakika Logo
24.01.2016 10:49
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

14 Yaşındaki Çocuğun Ölümün Anı Güvenlik Kamerasında

Manisa'nın Salihli ilçesinde, 14 yaşındaki bir çocuğun cami avlusunda tüfeğin ateş alması sonucu yaşamını yitirmesine ilişkin güvenlik kamerası kayıtları ortaya çıktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • irfan irfan:
    bu yaşta eline tufek alabiliyorsa ve ailesi ona sevgi saygiyi aşılamamissa gebermeyi hakkediyor demek. 5 19 Yanıtla
    Baran Baran:
    Sana hayvan desem hayvanlara ayip olcak gerizekali mahluk. 5 1
    KIYAMETE DOĞRU... KIYAMETE DOĞRU...:
    Her yaşta silah alınır ele yeter ki alan kişi hedefini bilsin.! iblis sen hangi dünya da yaşıyorsun çocuk dediğin sevgiyi,saygı öğrendiği gibi düşmana karşı savunmayı ds öğrenecek..! 0 0
  • Sz Sz:
    Gencecik bir hayat sona ermiş. Silahın şakası olmuyor. Allah Rahmet eylesin. 11 1 Yanıtla
  • Abdurrahman Düşüngen Abdurrahman Düşüngen:
    Buna da merak diyorsanız.Yazıklar olsun size.Apaçık görülüyor.Cami avlusunda oynadılar diye öldürülmüşler.hakim ve savcıların dikkatine.Çocuğu vuranların dini bağlantıları araştırılsın.Hangi tarikata bağlı Vatan Kurtaran Aslanlar olduğu gibi Dini kurtarıp Cennete giren ler olduğu anlaşılacaktır.Saygılarımla. 2 4 Yanıtla
  • Abdurrahman Düşüngen Abdurrahman Düşüngen:
    Hiçbir kimse kanun ve yasalardan üstün değildir.Buna ancak mahkemeler karar verir.Yada yetkili güvenlik güçleri.Toplumda başka hiçbir kimse bu görevi kendine alıp,kendi kendini yetkilendirimez.İnanıyorum ki güvenlik güçleri bunu açığa çıkaracaktır. Böylece Olayı yapan gençlerimiz de kurtarılacaktır.saygılarımla. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement