Önce kanser hastası eşini boğdu, sonra intihar etti! Emekli askerden geriye bu not kaldı: Bağışlayın
Ankara'da Kara Kuvvetleri Komutanlığı'ndan emekli asker Mehmet Yıldırım, karaciğer kanseri hastası eşi Hamiyet Yıldırım'ı kravatla boğduktan sonra tabanca ile intihar girişiminde bulundu. Hastaneye kaldırılan emekli asker tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Yıldırım'ın bıraktığı notta "Bağışlayın; kendi hür irademle yaptım." ifadeleri yer aldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (3)