BOLU Yolda Kovid-19 olduğunu öğrendi, yolcu otobüsüyle hastaneye götürüldü
Yolda Kovid-19 olduğunu öğrendi, yolcu otobüsüyle hastaneye götürüldü (2)OTOBÜSTEKİLERE BOLU'DA KORONAVİRÜS TESTİ YAPILDIİstanbul'dan Diyarbakır'a giden bir yolcu otobüsündeki bir kadının koronavirüs olduğu öğrenildikten sonra Bolu'da durdurulan otobüstekiler, Refika Baysal Toplum... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?