MHP lideri Devlet Bahçeli bayram namazı çıkışı konuştu: Türk Tabipler Birliği derhal kapatılmalıdır
Son Dakika Logo
09.07.2022 12:02
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

MHP lideri Devlet Bahçeli bayram namazı çıkışı konuştu: Türk Tabipler Birliği derhal kapatılmalıdır

Bayram namazı çıkışında açıklamalar yapan MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, greve kararı alan Türk Tabipler Birliği'ne "Derhal kapatılmalıdır" diyerek tepki gösterdi. Bahçeli, giderken kendisine yöneltilen "Tabipleri Birliği'nin başındaki Türk ismi sizi rahatsız ediyor mu?" sorusuna, "Bu soru mudur ya? Türk ismini taşıyan Türkiye düşmanı olur mu?" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (4)

  • Mehmet Gürbüz Mehmet Gürbüz :
    Zehir zıkkım olsun. Kime ne hizmet ettiklerinin farkında olmayan bilgi ve inanç yoksunu güruh. Ben de bir kamu çalışanıyım ve sendikam bana her ne şekilde olursa olsun görevimi aksatacak grev ya da iş yavaşlatma teklif este asla kabul etmem. Haram kazançtan Allah'a sığınırım. Allah'tan bu greve katılan doktorların aynı grev nedeniyle hastanelerde mağdur olarak cezalandırılmalarını diliyorum. 1 0 Yanıtla
  • Ramzan Güler Ramzan Güler:
    Tabipler deyilde sen olduğun sürece MHP kapatilmali 1 0 Yanıtla
  • Mehmet Gürbüz Mehmet Gürbüz :
    Greve katılarak o gün mağdur olan yüzlerce binlerce hastaya karşı görevlerini yapmayan yalnız grev günleri için kendilerine ödenen maaşı alarak çocuklarına haram yediren etiketle kişilik kazandığını zanneden zavallı, helal kazanç çabası olmayan doktorlara hakkımı helal etmiyorum. Zehir zıkkım olsun. Kime ne hizmet ettiklerinin farkında olmayan bilgi ve inanç yoksunu güruh. 0 0 Yanıtla
  • Hakan Yılmaz Hakan Yılmaz:
    Tıp ya da sağlık politikalari yerlerde sürünüyor sonucunda doktor randevusu almak imkamsiz bu gidisle evde ölümü bekliyor olacagiz me kalpten ne bobrekten yani nefolojiden romatolojiden tek bir randevu düşmüyor doktorlari birak artik hemsireler yurt disina kacmaya calisiyor İcinde türk ismi oldu diye o kuruma saldirnak gerekmez bence dinlemek lazım ne diyor bu kurum bu dernek belki de onlar haklılar 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement