Samet Aybaba: "Şikayetçi Olduğumuz Tek Konu Doğru İşlerin Puana Yansımaması"
- Samet Aybaba: "Şikayetçi olduğumuz tek konu doğru işlerin puana yansımaması" Bursaspor Teknik Direktörü Samet Aybaba: "Bazı maçları seyrediyoruz, hiç pozisyona girmeden maç kazanıyorlar. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?