EVİNDE KENDİ TASARLADIĞI ELEKTRİKLİ BİSİKLETİ YAPTI
AFGANİSTAN'dan 2 yıl önce Konya'ya gelen Mustafa Muhammedi (37), çalıştığı ahşap atölyesinden arta kalan zamanlarda hurda malzemeleri toplayarak evinde elektrikli bisiklet yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?