Elazığ'da Keresteciler Meydanında Yangın Çıktı
Elazığ'da bulunan keresteciler meydanındaki kerestelerde çıkan yangın paniğe neden oldu. Yangını fark eden işletme sahipleri durumu Elazığ Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekiplerine bildirdi. Kısa sürede olay yerine gelen ekipler, çıkan yangını kontrol altına alarak söndürdü. Yangının çıkış sebebiyle alakalı inceleme başlatıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?