İstanbul'da balıkçılar sezonun ilk avından döndü
Balık avı sezonunun başlaması üzerine akşam saatlerinde 'Vira Bismillah' diyerek Marmara Denizi'ne açılıp sezonun ilk avından dönen balıkçıları, Gürpınar Su Ürünleri Hali'nde, İstanbul Valisi Ali Yerlikaya karşıladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?