Bankaya Kuzu ile Giden Vatandaşı Görenler Telefona Sarıldı
Son Dakika Logo
01.08.2018 03:44
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bankaya Kuzu ile Giden Vatandaşı Görenler Telefona Sarıldı

Konya'da evinde beslediği kuzu ile bankaya gelen Müessire Saygılı isimli vatandaşı görenler fotoğrafını çekmek için telefona sarıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (18)

  • AVUKAT AVUKAT:
    Bankadakiler tarafından bu şekilde fotoğraf çekimi Türk Ceza Kanunu 134. maddesi gereğince suçtur. Fotoğrafı çekenlerin saptanıp işlem yapılması gerekir. 4 27 Yanıtla
  • fb1907 fb1907:
    mangalıda iyi olur 2 20 Yanıtla
  • KAHRAMANMARAŞLI ABDULLAH KAHRAMANMARAŞLI ABDULLAH:
    BU KUZUDAN İYİ KUYU KEBABI OLUR AMMA HEE BAYADA LÖP LÖP ETİ VAR TAMAN 5 11 Yanıtla
  • ADSIZ ADSIZ:
    MİLLET HAYVAN SEVGİSİNDEN ÖTÜRÜ MEŞHUR OLMAK İÇİN YAPIYOR SON GÜNLERDE HAYVAN HABERLERİ ARTMASI ÜZERİNE MİLLET NE YAPACAĞINI ŞAŞIRDI 3 9 Yanıtla
  • Ss Ss:
    Çok tatlı görünüyor. 11 0 Yanıtla
  • Eco Eco:
    Yok artık deve. 1 9 Yanıtla
    Absürt Absürt:
    Deve değil kuzu 7 1
    SPORT SPORT:
    DEVE DEĞİL la kuzu :D 2 2
    Eko Eko :
    Deve değil kuzu imiş 0 1
  • Ahsen Ahsen:
    Haberin guzelligine bak yaaa...kuzunun sevimliligi.. ona keza..mutluluk veren bir haber... 8 0 Yanıtla
  • Akif Akif:
    ALO ALO. ORASI. TIMARHANE Mİ ? 1 7 Yanıtla
  • efe efe:
    hayvanları severimde.. bu kadınnın ne yaptığını anlamadım.. 1 6 Yanıtla
  • Kakanoz Kakanoz:
    Arkadaşlar bana fikir verin. Sabah çocuk kolunun üzerine düşmüş. Eyüp sgk götürdüm. Acil de ki doktor abi dirsek üzerinde kırık olabilir seni ortebedi dr. Sevk ediyorum dedi. O doktor sadece incilmis dedi. Ama başka bir hast. De kırık olduğu tespit edildi. Şimdi ben ne yapayım? 2 4 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement