Koronavirüs aşısında yeni yan etki iddiası korkuttu: Lenf bezleri şişen çok sayıda kişi hastanelere akın ediyor
Dünya koronavirüsle mücadelesine hız kesmeden devam ederken, en büyük silahımız olan aşıyla ilgili ortaya atılan iddia ortalığı karıştırdı. ABD'de koronavirüs aşısı yaptıran pek çok kişi lenf bezlerinde meydana gelen şişlik nedeniyle soluğu hastanelerde alırken, yaşanan gelişme "Aşının yeni bir yan etkisi daha ortaya çıktı" yorumlarına sebep oldu. Ancak doktorlar bu durumun geçici ve zararsız olduğunu belirtiyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?