Biz eldekini bosamaya calisiyoz sen kendini vuruyosun be haci114Yanıtla
bora:
Elindekinin kıymetini bil sende hakkı vardır. 80
tarik:
ben samsunluyumm demiyorum carsambaliyim diyorum112Yanıtla
murat:
samsunda sıradan bir gün 102Yanıtla
türk:
samsunlu olmaktan utanır oldum vallahi adanayı sollayacağız pis işlerde83Yanıtla
bayatlı19 :
adana ile Samsun arasında büyük bir rekabet var hakem düdüğü çalmadan maç bitmez bakalım kazanan hangi güzel ilimiz olacak?????82Yanıtla
mal:
ulan ne mallar var71Yanıtla
bastır adana:
samsun 2-0 adana31Yanıtla
YOBAZDÖVEN:
dangalak herif,,,40Yanıtla
gercekci:
beynini kaybetmiş bir millet31Yanıtla
El kazim:
moda oldu kiz arkadasindan ayrilan kendini vuruyor30Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (13)