Aydın Gurbetçi Çift, Memleketine Dönüp Çiftlik Kurdu ve Koyun Yetiştirmeye Başladı
Son Dakika Logo
09.07.2018 11:00
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Aydın Gurbetçi Çift, Memleketine Dönüp Çiftlik Kurdu ve Koyun Yetiştirmeye Başladı

Hollanda'da eşiyle uzun yıllar çalıştıktan sonra emekli olup, 4 yıl önce Türkiye'ye kesin dönüş yapan Süleyman Yimsel (59), memleketi Aydın'ın Koçarlı ilçesi kırsal Çeşme Mahallesi'nde aldığı 120 dönümlük arazide çiftlik kurup, doğayla iç içe yaşamaya başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement