Aydın Gurbetçi Çift, Memleketine Dönüp Çiftlik Kurdu ve Koyun Yetiştirmeye Başladı
Hollanda'da eşiyle uzun yıllar çalıştıktan sonra emekli olup, 4 yıl önce Türkiye'ye kesin dönüş yapan Süleyman Yimsel (59), memleketi Aydın'ın Koçarlı ilçesi kırsal Çeşme Mahallesi'nde aldığı 120 dönümlük arazide çiftlik kurup, doğayla iç içe yaşamaya başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?