Kent ormanında toplanan çöplerle piknikçilere esprili tepki - KIRKLARELİ
Kırklareli'nin Lüleburgaz ilçesinde kent ormanında piknikçilerin geride bıraktığı çöpleri doldurdukları torbalarla Trakya şivesi ile "Çok temiz oldu be ya" yazarak esprili tepki gösterildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?