Şişli'de Direksiyon Başında Epilepsi Krizi Geçiren Vale, Ciple Telefon Bayisine Daldı
Şişli'de direksiyon başında epilepsi krizi geçiren vale, lüks otomobili önce dubaya çarptı ardından kaldırıma çıkıp telefon bayisine daldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?