LGS'de ikinci kısım olan sayısal oturum başladı!
1 milyon 300 bin öğrenci bugün Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamındaki merkezi sınava girdi. Sabah 9.30'da başlayan sözel oturum, saat 10.45'te bitti. Sözel oturumdan sonra öğrenciler molaya çıktı. Molanın ardından saat 11.30'da sınavın ikinci kısmı olan sayısal oturum başladı. Bu oturumdaki sorular için öğrencilere 80 dakika süre tanınacak.. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?