Meram Çağrı Merkezi Açılışı
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, elektrik dağıtımında 2016-2020 döneminde 18 milyar lira yatırım yapılacağını hatırlatarak, "Türkiye Elektrik İletim AŞ'nin (TEİAŞ) ana omurga sisteminde yaklaşık bir o kadar yatırımı da biz yapacağız. Kamusuyla özeliyle bir Türkiye markasını yukarı taşımak zorundayız, marka ne kadar değerlenirse tüm ülke o kadar değerlenir." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?