İstanbul'da Taksicilerin Müşteri Almama Skandalı
İstanbul'un Güngören ve Şişli ilçelerinde iki taksici, müşterilerini almamak için akıl almaz bahaneler uydurdu. Bir taksici yeşillik alanda keyif yaparken, diğeri ise yemek yeme bahanesiyle müşteriyi almadı. Yaşanan olaylar kameralara yansıdı ve vatandaşların tepkisini çekti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?