Başakşehir Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, Hatayspor beraberliği sonrası gazeteciyle tartıştı
3-3 berabere kaldıkları Hatayspor maçının ardından düzenlenen basın toplantısında bir muhabirin telefonuna gelen mesaj sesine sinirlenen Başakşehir Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, konuşmasının sonunda telefonuyla kendisini çeken bir gazeteciye, "Beni niye çekiyorsun sen?" şeklinde tepki gösterdi. Gazetecinin, "Ben görevimi yapıyorum" yanıtı ise Belözoğlu'nun iyice öfkelendirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (2)