Başakşehir Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, Hatayspor beraberliği sonrası gazeteciyle tartıştı
Son Dakika Logo
08.11.2022 10:06
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Başakşehir Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, Hatayspor beraberliği sonrası gazeteciyle tartıştı

3-3 berabere kaldıkları Hatayspor maçının ardından düzenlenen basın toplantısında bir muhabirin telefonuna gelen mesaj sesine sinirlenen Başakşehir Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, konuşmasının sonunda telefonuyla kendisini çeken bir gazeteciye, "Beni niye çekiyorsun sen?" şeklinde tepki gösterdi. Gazetecinin, "Ben görevimi yapıyorum" yanıtı ise Belözoğlu'nun iyice öfkelendirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • Emin Aykiri Emin Aykiri:
    Ya sunun sinir stresine kompleksine nasil dayaniyorlar acaba !!! 27 6 Yanıtla
  • yilmaz yilmaz yilmaz yilmaz:
    Bunuda adam yerine koydularya 13 4 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement