ANTALYA POLİSİN MESAİ BİTİMİNDE ANA BULVARLARDAKİ KONTROLLERİ, UZUN KUYRUKLAR OLUŞTURDU
KORONAVİRÜS tedbirleri kapsamında tam kapanmanın 4'üncü gününde Antalya'da polis ekiplerinin kentin işlek bulvarlarında yaptığı kontroller, uzun araç kuyrukları oluştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?