Çalışmak için fabrikaya giden 250 kişi işsiz kaldıklarını öğrendi
Yozgat'ta bir tekstil firmasında çalışan 250 işçi, fabrikanın kapalı olduğunu görünce şok yaşadı. Firmanın insan kaynakları biriminden kendilerine ulaşan bir kişi, firmanın faaliyetinin durduğunu ve patronlara ulaşılamadığını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?