ORMAN BÖLGE MÜDÜRÜ DERİNCE'DEN ÇARPICI AÇIKLAMA İZMİR'DE ORMAN YANGINLARI YÜZDE 40 ARTTI
İZMİR'de artan hava sıcaklıklarıyla birlikte, özellikle yaz aylarında sıkça yaşanan orman yangınlara karşı mücadelenin devam ettiğini dile getiren İzmir Orman Bölge Müdürü Zafer Derince, İzmir'de geçen seneye göre çıkan yangın sayısı yüzde 40 oranında daha fazla dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?