ORMAN BÖLGE MÜDÜRÜ DERİNCE'DEN ÇARPICI AÇIKLAMA İZMİR'DE ORMAN YANGINLARI YÜZDE 40 ARTTI
Son Dakika Logo
29.07.2021 12:09
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

ORMAN BÖLGE MÜDÜRÜ DERİNCE'DEN ÇARPICI AÇIKLAMA İZMİR'DE ORMAN YANGINLARI YÜZDE 40 ARTTI

İZMİR'de artan hava sıcaklıklarıyla birlikte, özellikle yaz aylarında sıkça yaşanan orman yangınlara karşı mücadelenin devam ettiğini dile getiren İzmir Orman Bölge Müdürü Zafer Derince, İzmir'de geçen seneye göre çıkan yangın sayısı yüzde 40 oranında daha fazla dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement