Eski Bakan Ziya Selçuk'tan, istifa ettikten sonraki ilk paylaşım geldi: Yenilikle yeniden buluştum
Milli Eğitim eski bakanı Prof. Dr. Ziya Selçuk, istifa ettikten sonra ilk defa sosyal medya hesabından açıklama yaptı. Selçuk, sürekli sorulan, "Ziya Hoca iyi mi?" sorusuna, "Çokça duyuyorum, çok da mutlu oluyorum. İyiyim çok şükür. Bitirilmemiş kitaplar, yarım kalan yazılar, gidilmemiş yollar, keşfedilmemiş şeyler, öğrenilecek, deneyimlenecek ve uygulanacak ne çok yenilikle yeniden buluştum" cevabını verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?