Gaziantep 16 Yaşındaki Kız, Ikinci Denemede Yaşamına Son Verdi
16 yaşındaki kız, ikinci denemede yaşamına son verdiAhmet ÖZER/GAZİANTEP, (DHA) - GAZİANTEP'te bunalıma girdiği öne sürülen 16 yaşındaki Mürşide Şıltu, 12 katlı apartmanın 11'inci katından atlayıp yaşamına son verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?