Bakan Eroğlu: "İstanbul'da 'Yok Su Azaldı' Diye Hiç Kimse Halkı Endişeye Sevk Etmesin"
Bakan Eroğlu: "İstanbul'da 'yok su azaldı' diye hiç kimse halkı endişeye sevk etmesin" Bakan Eroğlu'ndan, sonbahara kuraklığına bağlı olarak İstanbul'da su sıkıntısı olup olmayacağı yönünde açıklama: "Hiç kimse merak etmesin ahkam yürütmesin biz hiç bir şehrimizi susuz bırakmayacağız"... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?