Koronalı kadın etrafa tükürüp "Ölmek istemiyorum" diye ağlamıştı! Psikolojik tedavi görecek
Son Dakika Logo
16.09.2020 02:28
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Koronalı kadın etrafa tükürüp "Ölmek istemiyorum" diye ağlamıştı! Psikolojik tedavi görecek

Antalya'da koronavirüs hastası olan bir kadın, dün kızıyla birlikte sahile gidip "ölmek istemiyorum" diyerek ağlamıştı. Çevreye tükürmeye başlayan kadın ekipler tarafından hastaneye sevk edilirken genç kadının psikolojik tedavi göreceği öğrenildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • SELAM SELAM :
    İYİDE MİLLETİN NE GÜNAHI VAR ANLAMIŞ DEĞİLİM GEBER HEMİ 15 5 Yanıtla
  • .... ....:
    psikolojik manyak git tedavi gör gerizekalı pozitif oldugu halde sahıle gitmış ordakı insanların ne sucu var sen degil herkesi riske atıyorsun salak 3 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement