Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu: "Her Zaman Katar ile Birlikte Çalıştık, Amacımız Bölgenin Barışı,...
- Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu: "Her zaman Katar ile birlikte çalıştık, amacımız bölgenin barışı, huzuru ve istikrarı"DOHA - Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, "Her zaman Katar ile birlikte çalıştık, görüşlerimiz örtüşüyor, çünkü bizim amacımız bölgenin barışı, huzuru ve istikrarı" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?