Siirt kan davalıları tarafından öldürülen gencin babası barışı beklemediler
Kan davalıları tarafından öldürülen gencin babası Barışı beklemedilerBatman otogarında kan davalıları tarafından öldürülen Suat Yüksekbağ'ın (20) babası Nuri Yüksekbağ, olayı 'vahşet' olarak nitelendirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?