Mustafa Varank: "Batman'a 17 Yılda 16 Milyar TL Yatırım Yapıldı"
Mustafa Varank: "Batman'a 17 yılda 16 milyar TL yatırım yapıldı"BATMAN - Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, AK Parti'nin Batman İkiköprü Beldesi, Beşiri İlçesi, Balpınar Beldesi seçim lokallerinin açılışları ve işadamlarıyla bir araya gelmek için Batman'a geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?