Elektronik ticaretin düzenlenmesi hakkında kanun yayımlandı. Kanunla, cep telefonlarına gönderilen reklam ve pazarlama mesajları denetim altına alınıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (4)
abdel:
bıktık usandık harbiden. reklam gönderenlerin ürünlerini almıyorum inadına. en büyük spamcılardan bir tanesi de pizzacı. hani şu bizi kafasız bırakan. 111Yanıtla
krm:
helal olsun mütiş bi haber benim işimi 10000 katına çıkaracak bi haber. eğer sizde benle iletişime geçip iş hakında bilgi alırsanız sizin için çok iyi olur geleceğinizle ilgili. 51Yanıtla
Zahide:
Benimle iletişime geçin. İş konusunda benimde bi takım fikirlerim var.00
osman:
Bu iyi oldu, bıktık bu firmaların elinden sürekli taciz ediyorlar şunu al buna abone ol. Inşalah bu. kanunla kurtuluruz bunlardan. 40Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (4)