Ege Denizi'nde Görülen Köpek Balıklarının Sırrı Ortaya Çıktı!
Son Dakika Logo
09.06.2018 12:48
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ege Denizi'nde Görülen Köpek Balıklarının Sırrı Ortaya Çıktı!

Bodrum Yarımadası Yalıkavak Sportif ve Amatör Balık Avcıları Derneği 3 gün boyunca Gökova Körfezi'nde Kum köpek balıklarını görüntüledi. Köpek balıklarının yumurta bırakmak için Gökova Körfezi Boncuk Koyu'na geldiği öğrenildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (14)

  • Dragon ball Dragon ball:
    Zaten gidemiyorum 1800 TL maaşım var ev kira 1 çocuğum var denize gitmek değil havuz bile hayal balina bile gelse umurunda değil insanları kutuplastirdilar iyi yapmıyorlar. Vatandaş cinnet sınırında 12 3 Yanıtla
  • Dogrucu Dogrucu:
    Öldürün gitsin illaki bir insanımı öldürmeleri gerekiyor insan canı her şeyden önce gelir 7 6 Yanıtla
    Levent Levent:
    Cahil cuheyla insan yaşamına olduğun kadar onlarda saygın olsun bu dünya sana ait değil kaldıki Türk Kara sularında onlarca çeşit köpekbalığı türü var hatta Antalya açıklarında her zaman kuzenle camgöz görüyoruz kaç kerede yakaladık bıraktık bunlar insanlara zarar vermiyor hiçbir şekilde!!! 7 1
  • vvvvvvv vvvvvvv:
    Bodrumun üstü altına altı üstüne gelsin banane bodrumdan ......bodrumkolikler düşünsün biz evin bodrumundayiz yani zemin katda ... 4 2 Yanıtla
    Mamadu niag Mamadu niag:
    Tam bir zurnacı Tacettin yav .. 1 0
  • Yesin kazıkçı Muğla lıları Yesin kazıkçı Muğla lıları:
    Etme bulma dünyası 2 3 Yanıtla
  • Yorumcu Baba Yorumcu Baba:
    Köpek balıgı tacizedilmedikce saldırmaz onlarında yaşamaya hakkıvar. 4 1 Yanıtla
  • Hakan Denktas Hakan Denktas:
    Ne yani hukumet degisince hersey bedavami olacak ben anlamadim 2 2 Yanıtla
  • Pakocan Pakocan:
    O yüzden daha fazla gelsin köpekbalığı. Turizm bitsin 1 2 Yanıtla
  • Pokocan Pokocan:
    İyi olmuş daha önce ucuzdu geçen hafta yarım ekmek balıkkola 17 TL ödedim kız arkadaşım da vardı yanımda iki kişi 34 tl öğrenci yim yazık günah ekmek arası yerken bile düşünüyoruz artık ülkenin haline bak Yunanistan da balık restoranina gidiyorsun en iyisini en çoğunu daha ucuz fiyata yiyorsun .haram zıkkım olsun param kime nasip oluyorsa 3 0 Yanıtla
  • Hakan sen anlamazsın zaten Hakan sen anlamazsın zaten:
    Hakan sen anlamazsın zaten 1 2 Yanıtla
  • Osi Osi:
    AKP YLE DEVAM 2 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement