Parkın adı ampul park olsun,koyunlar orda özgürce otlasın.468Yanıtla
rdfctgvhuj:
vatan haini olmaktansa vatanı satmaktansa koyun oluruz115
Yazık:
Rdf sana yuh diyorum.Cebimden çalarken görsem bile oy veririm,çaldı fakat duble yol yaptılar diyen zavallılardansın....koyun olmayı kabul edeceğine ben insanım...kimse çalnadan çırpmadan,yalakalık yapmadan,milletin parasını gereksiz faydasız işlere,yandaşa peşkeş çekmesin desene !!!! Bunları yapanmı hain yoksa bunları söyleyenmi...insan ol insan , bunca zaman koyun olduğunuzdan ülke,ekonomi bu durumda....00
İSTANBULLU :
sanırım bunu yapan yarın kendisini cennete gideceğini düşünüyordur nedenmi bu ülkede malmı yok bunlar kendilerine müslümanlardır bunlar parayı gördükleri anda din iman hiçbirşey kalmaz bunlarda ne yazıkki ülkemdeki müslümanlığın yeni tarifi bu olmuş çal çırp ye iç yat elhandürüllah müslümanım imnsanda biraz utanma arlanma olur ıksırana kadar tıksırana kadar haramı yiyin nasıl olsa bu ülke sahipsiz diye düşünüyorsunuz ama sizin kabuslarınız hergün belkemede merak etmeyin441Yanıtla
Sivaslı:
Yapilanlar gozunuzu kör etsin emi121
S:
Cehalet ve Görgüsüzlük işe buna denir.404Yanıtla
heykeltraş:
heykel yaptınmı çok görgülü oluyorsun 014
İhsan:
Çok muhteşem bir eser en az 1000 kişiye istihdam sağlar bence dünyanın sekizinci harikası olmuş bunu düşünen zeka muhteşem bir zeka olmalı402Yanıtla
Aaaa:
Yazıkkk!Yetmedi yaptığınız israflar gereksiz harcamalar bunları yapacağınıza birkaç öğrenci okutun eğitime yatırım yapın veya yardıma muhtaç insanlara bisiler yapın reklam reklam nereye kadar ayıptır yahu...370Yanıtla
andsmero:
BEN BAKTIM BAKTIM BİR DAHA BAKTIM PEK YABANCI GELMEDİ SONRA DEDIMKI KENDI KENDIME LAMBA SÖNELİ ÇOK OLDU,UZULDUM UZULDUM BIRDAHA UZULDUM ARTIK ESKISI GIBI YANMAYACAK LAMBANIN YANDAŞLARI IŞIGI SONDURELİ ÇOK OLDU 253Yanıtla
Sonu belli:
Bunu yapan müteahhit,diğer ihaleler için bunu referans işler olarak epey kullanır artık...251Yanıtla
İSTANBULLU :
eeee ne olucak memlekette eşekmi yok yalaka şaklabanlar bunlar görgüsüz makarnacı kömürcü tayfasından ver bunlara makarn ayı kömürü dürtebildiğin kadar dürt bunlarda akıl fikir olmaz bunlar memleketin hainleri bunlarda vatan sevgisi filan olmaz bunlar ülkeyi ele geçirdiler güç sarhoşluğu yaşıyorlar haram yemekten kursakları şişmi,ş bunların ee gün ola harman ola allah büyüktür241Yanıtla
TC:
bu parka başka partili giremez heralde.213Yanıtla
X:
Uzaymı......1000 metre yüksekten çekilmiş resim uzaymı oldu.....haberi yazarken uzayın ne olduğunu bilen biri yazsaydı231Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (39)