Sivas'ta, AK Parti amblemi şeklinde yapılan park ve havuz uzaydan görünüyor
Son Dakika Logo
29.05.2019 11:47
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sivas'ta, AK Parti amblemi şeklinde yapılan park ve havuz uzaydan görünüyor

Sivas'ın Şarkışla ilçesinde yapımı devam eden AK Parti amblemi şeklindeki park ve havuz uzaydan fark ediliyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (39)

  • Öneri Öneri:
    Parkın adı ampul park olsun,koyunlar orda özgürce otlasın. 46 8 Yanıtla
    rdfctgvhuj rdfctgvhuj:
    vatan haini olmaktansa vatanı satmaktansa koyun oluruz 1 15
    Yazık Yazık:
    Rdf sana yuh diyorum.Cebimden çalarken görsem bile oy veririm,çaldı fakat duble yol yaptılar diyen zavallılardansın....koyun olmayı kabul edeceğine ben insanım...kimse çalnadan çırpmadan,yalakalık yapmadan,milletin parasını gereksiz faydasız işlere,yandaşa peşkeş çekmesin desene !!!! Bunları yapanmı hain yoksa bunları söyleyenmi...insan ol insan , bunca zaman koyun olduğunuzdan ülke,ekonomi bu durumda.... 0 0
  • İSTANBULLU İSTANBULLU :
    sanırım bunu yapan yarın kendisini cennete gideceğini düşünüyordur nedenmi bu ülkede malmı yok bunlar kendilerine müslümanlardır bunlar parayı gördükleri anda din iman hiçbirşey kalmaz bunlarda ne yazıkki ülkemdeki müslümanlığın yeni tarifi bu olmuş çal çırp ye iç yat elhandürüllah müslümanım imnsanda biraz utanma arlanma olur ıksırana kadar tıksırana kadar haramı yiyin nasıl olsa bu ülke sahipsiz diye düşünüyorsunuz ama sizin kabuslarınız hergün belkemede merak etmeyin 44 1 Yanıtla
    Sivaslı Sivaslı:
    Yapilanlar gozunuzu kör etsin emi 1 21
  • S S:
    Cehalet ve Görgüsüzlük işe buna denir. 40 4 Yanıtla
    heykeltraş heykeltraş:
    heykel yaptınmı çok görgülü oluyorsun 0 14
  • İhsan İhsan:
    Çok muhteşem bir eser en az 1000 kişiye istihdam sağlar bence dünyanın sekizinci harikası olmuş bunu düşünen zeka muhteşem bir zeka olmalı 40 2 Yanıtla
  • Aaaa Aaaa:
    Yazıkkk!Yetmedi yaptığınız israflar gereksiz harcamalar bunları yapacağınıza birkaç öğrenci okutun eğitime yatırım yapın veya yardıma muhtaç insanlara bisiler yapın reklam reklam nereye kadar ayıptır yahu... 37 0 Yanıtla
  •  andsmero andsmero:
    BEN BAKTIM BAKTIM BİR DAHA BAKTIM PEK YABANCI GELMEDİ SONRA DEDIMKI KENDI KENDIME LAMBA SÖNELİ ÇOK OLDU,UZULDUM UZULDUM BIRDAHA UZULDUM ARTIK ESKISI GIBI YANMAYACAK LAMBANIN YANDAŞLARI IŞIGI SONDURELİ ÇOK OLDU 25 3 Yanıtla
  • Sonu belli Sonu belli:
    Bunu yapan müteahhit,diğer ihaleler için bunu referans işler olarak epey kullanır artık... 25 1 Yanıtla
  • İSTANBULLU İSTANBULLU :
    eeee ne olucak memlekette eşekmi yok yalaka şaklabanlar bunlar görgüsüz makarnacı kömürcü tayfasından ver bunlara makarn ayı kömürü dürtebildiğin kadar dürt bunlarda akıl fikir olmaz bunlar memleketin hainleri bunlarda vatan sevgisi filan olmaz bunlar ülkeyi ele geçirdiler güç sarhoşluğu yaşıyorlar haram yemekten kursakları şişmi,ş bunların ee gün ola harman ola allah büyüktür 24 1 Yanıtla
  • TC TC:
    bu parka başka partili giremez heralde. 21 3 Yanıtla
  • X X:
    Uzaymı......1000 metre yüksekten çekilmiş resim uzaymı oldu.....haberi yazarken uzayın ne olduğunu bilen biri yazsaydı 23 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement