Saldırganın Belindeki Silahı Alıp Cinayeti Önledi
Afyonkarahisar Devlet Hastanesi'nde iki grup arasında çıkan kavgada, taraflardan birinin belindeki silahını fark ederek alan güvenlik görevlisi, yaşanabilecek cinayeti önledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?