Koronaya yakalanan Başkan Böcek'in eski eşinden duygusal paylaşım: 30 yıl önce beni ayağa kaldırdın, şimdi sıra sende
Son Dakika Logo
12.09.2020 11:22
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Koronaya yakalanan Başkan Böcek'in eski eşinden duygusal paylaşım: 30 yıl önce beni ayağa kaldırdın, şimdi sıra sende

Koronaya yakalanan ve yoğun bakımda tedavi gören Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'e, eski eşinden destek geldi. Kanser tedavisi gördüğü dönemde Böcek'in kendisini ayağa kaldırdığını söyleyen eski eş, yaptığı paylaşımla "Dualarım seninle" mesajı verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (13)

  • sokrates sokrates:
    bir an önce dön başkan ANTALYAYI sakın AKP li ellere bırakma. imam hatip uyruklu üçkağatçı çeteslerini istemiyoruz güzel şehirimizde. 14 28 Yanıtla
    Anadolu Anadolu:
    ayrıştırıcı öteleyici zacallicik... cahilliğin ve yobazların insanların midesini bulandırıyor... kisi kendinden bilir işi üç kağıtçı seni.... 2 1
  • DEİST. DEİST.:
    geçmiş olsun sayın BÖCEK ,bir an önce aramıza dön. Antalyanın size ihtiyacı var. 17 3 Yanıtla
  • antalya kizi antalya kizi:
    makinaya bagliyken internette girerebilen baskan tabiki ayaga kalkar unutmayin ya sanki gercekten hastaydi niye madem inandirici olsun diye bide makinaya bagli fotosunu, iyiydi, neyse artik insanlarin akliyla oynamayin rica ediyorum 2 11 Yanıtla
    Saçma Saçma:
    Twitter in kökünü kazıyacam diyerek her gün Tweet atıp en çok takipçim var diye övünen teknoloji özürlü diplomasızın müridi olduğun için anlayamazsın 7 1
  • vatandaş vatandaş:
    böyle sevgiye rabbim tekrar bir arada olamayı nasip etsin denir ancak 10 1 Yanıtla
  • Helo Helo:
    Ölmeden inanmam 1 8 Yanıtla
  • düşünce dünyası düşünce dünyası:
    kendinizi kaldırdınız ama milleti hala yerde. 1 8 Yanıtla
  • svs svs:
    iyiki varsin AKP 2 6 Yanıtla
  • Sade Sade:
    Sacma sapan yorumlarinizi kendinize saklayin,baskan en kisa zamanda iyilesir insallah 7 0 Yanıtla
  • antalya kizi antalya kizi:
    ya reklamin iyisi kötüsü olmaz diye, anca senin birini hakediyoruz bizler, dün makinaya bagliydin bugün negatif ciktin sihirli bir deynegin var galiba 2 5 Yanıtla
  • yyy yyy:
    İşte eş İşte İnsan. 5 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement