Cumhurbaşkanı Erdoğan, 3. doz koronavirüs aşısı yaptırmasının nedenini anlattı: Antikor için
Babalar Günü dolayısıyla gençlerle çevrimiçi olarak bir araya gelen Cumhurbaşkanı Erdoğan, merak edilen bir çok soruya yanıt verdi. 3. doz aşıyı olmasının nedenini de anlatan Erdoğan, "Ben Cumhurbaşkanı olarak ilk anda aşımı oldum. Birinci, ikinci dozu oldum daha sonra bir de antikor için oldum. Alınan neticeler de olumlu istikamette gelişti" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?